sobota, 10 sierpnia 2013

17.Liebster Blog Award

Jestem bardzo zaskoczony ta nominacja poniewaz sa blogi inne Tez bardzo ladne a jednak ktos wybral Mój blog.
Pytania-
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
2. Opisz swój charakter.
3. Co zrobiłabyś/zrobiłbyś, gdybyś mógł/mogła być przez chwilę niewidzialny/niewidzialna?
4. Czy jest coś, co chciałabyś zrobić?
5. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś/zrobiłeś?
6. Ile chciałabyś/chciałbyś mieć dzieci w przyszłości?
7. Kim planujesz zostać?
8. Jak opisałbyś/opisałabyś swoją rodzinę?
9. Jak często słuchasz muzyki?
10. Które pytanie było dla Ciebie najtrudniejsze i dlaczego?

Dziekuje bardzo oto mój tzn. formularz -
Nominowany - http://allstarsgraphic.blogspot.com/
1.Selena Gomez Slow it Down
2.jestem Troche niecierpliwy nielubie zadłógo na cos czekac lecz potrafie wysluchac jak ktos do mnie mówi bo szanuje czyjs wysilek . Sam sie jakam wiec dla mnie mówienie zdan słów to jest sztuka.
3.Weszedl bym do domu slynnej gwiazdy/aktora i zobaczyll jak sie zachowuja w rzeczywistosci.
4.Skoczyc z samolotu do oceanu albo na Bungee Bardzo wysoko.
5.Z Koleżanka bardzo mi bliska zaczelismy sie taplac w jednej wielkiej Kałuży nastepnie Przyszla wieksza grupka ludzi i zaczela wariowac z nami  ;).
6. 2-jke lub 3-jke .
7.Fryzjerem uwielbiam bawic sie Włosami .
8.jest mila i ciekawa Troche zwariowana ale da sie wytrzymac przecierz nie mozna wiecznie Panoramy ogladac :).
9.Prawie non stop Slucham i spiewam wtedy zapominam o rzeczywistosci która mnie otacza.
10. Jaka najbardziej szalona rzecz zrobilem .
Poniewaz trudno przeszukac cala pamiec w ciagu paaru minut i wybrac cos najlepszego dla niektórych cos moze sie wydawac idiotyczne a dla niektórych autorskie.

1 komentarz: